نامه اداری | نمونه نامه اداری | نامه نگاری

نامه،نامه اداری،درخواست وام،درخواست نامه،درخواست وام ازدواج،نامه شخصی،نامه نگاری

نامه اداری | نمونه نامه اداری | نامه نگاری

نامه،نامه اداری،درخواست وام،درخواست نامه،درخواست وام ازدواج،نامه شخصی،نامه نگاری

نمونه نامه پیام تبریک تاسیس شرکت

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ

برادر ارجمند جناب آقای سنجد
مدیرعامل محترم شرکت خاله غورباقه


با سلام

بدون شک " شرکت خاله غورباقه " با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم بالاخص بهره مندی از نیروهای انسانی کارآمد و مجرب، می تواند برای تداوم و اعتلای قابلیتهای خود در عرصه های داخلی و  بین المللی حضوری فعال داشته باشد تا بدینوسیله بتواند سهمی بیشتر از بازار داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهد.
طبعاً دستیابی به این اهداف  مستلزم فراهم نمودن ساز وکارهای لازم از قبیل افزایش قابلیت ها،تطابق با استانداردهای جهانی و استفاده بهینه از فناورهای پیشرفته و مهمتر از همه اعمال مدیریت خوب و دلسوزانه است که در سایه تدبیر و درایت و اعمال مدیریت خوب جنابعالی دست یافتنی است.

بدینوسیله اول مهر ، ماه فرا رسیدن سالروز تاسیس شرکت خاله غورباقه را به جنابعالی و تمامی  همکاران محترمتان در آن شرکت تبریک و تهنیت گفته و  سلامتی، شادکامی، موفقیت و سربلندی تان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

با تشکر

فامیل دور

مدیریت شرکت پسرخاله و شرکا

=======

برادر ارجمند جناب آقای سنجد
مدیرعامل محترم شرکت خاله غورباقه


با سلام

به میمنت فرا رسیدن اول اسفند ماه، اولین سالروز تأسیس شرکت خاله غورباقه ، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به جنابعالی و  تمامی کارکنان شریف و شایسته شرکت خاله غورباقه ، متواضعانه و صمیمانه امیدوارم در سایه عنایات و الطاف الهی، توفیقی دوچندان در پیمودن مسیر رشد و پیشرفت و تعالی ، نصیبتان گردد.

با تشکر

پسر عمه زا

مدیرعامل شرکت مرحوم خان عمو

===========

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی