نامه اداری | نمونه نامه اداری | نامه نگاری

نامه،نامه اداری،درخواست وام،درخواست نامه،درخواست وام ازدواج،نامه شخصی،نامه نگاری

نامه اداری | نمونه نامه اداری | نامه نگاری

نامه،نامه اداری،درخواست وام،درخواست نامه،درخواست وام ازدواج،نامه شخصی،نامه نگاری

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است


جناب آقای فلانی

ریاست محترم دانشگاه سرقله



موضوع : درخواست انتقالی یا مهمان به دانشگاه سرتپه


با سلام

بدینوسیله اینجانب خوشبخت عالم دانشجوی ورودی مهر ماه سال 92 بعلت ازدواج  بعلت اینکه پس از قبولی در دانشگاه و شروع دوران دانشجویی متاهل گردیده و  محل اشتغال دائم همسرم ، در  برره می باشد تقاضای میهمان به مدت 10  نیمسال ( دو نیمسال هم بعنوان زاپاس ) به دانشگاه سرتپه ( نزدیک ترین محل به دانشگاه ) می باشم .

البته مشکلات دیگری از جمله مشکلات مالی ، فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، سینمایی ، خانوادگی ؛ فوت یکی از اقوام درجه اول ( مادربزرگ نازنینم اونم در عنفوان جوانی ) و یتیم شدن پدرم ، معلول شدن سرپرست و نان آور خانواده ( ناشی از پرتاب لنگه کفش و وردنه از سوی مادرم ) و اینکه بدلیل موضوع مذکور و فراری بودن پدر یتیمم از دست مادرم در کوه و بیابان هم اکنون کفالت مادرم را بر عهده دارم و از طرف دیگر بعلت اینکه دارا بودن یک بیماری خاص ( سرماخوردگی در فصل زمستان هر سال ! ) و  معلولیتم ( ناشنوایی ( حرف شنو نیستم ) و نابینایی ( هیچ کسی غیر از خودم رو نمی بینم و خودبین تشریف دارم ) مزید علت بر موضوع گردیده است از جنابعالی تقاضا دارم دستور فرمایید مساعدت لازم درخصوص دانشجوی میهمان مبذول و از پیچاندن اینجانب جدا خودداری نمایند.



با تشکر و سپاس فلانی

تاریخ و امضا



میگن " خدا میبخشه ولی کدخدا نمی بخشه "  رو بعد از اخذ موافقت از رییس محترم به عینه مشاهده خواهید فرمود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۶
یه دوست
جناب آقای گیگیلی

رییس ارجمند و فرهیخته اداره آجیلی
 

موضوع : انصراف از عضویت

سلام و احترام
 
بدینوسیله ضمن تبریک حلول ماه ذیشرف ذی الحجه و اعیاد فرخنده پیش رو؛ از ابراز لطف شما درخصوص عضویتم در "کار گروه چرخه کیفیت  " تشکر نموده و ضمن عذرخواهی، انصرافم را اعلام می کنم. عضویت در این کارگروه با توجه به اهمیت آن فراغتی را می طلبد که متاسفانه من از آن محرومم.
 امیدوارم با تدبیر و درایت همیشگی جنابعالی ، یک فرد شایسته و فارغ البال جایگزین شود.

با تقدیم و تجدید احترام

آن مرد در باران آمد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۹
یه دوست

موضوع : تقاضای مساعدت درخصوص استخدام فرزند
با سلام
احتراما به استحضار می رساند اینجانب فلانی شاغل در بخش فلان این افتخار را دارم که پس از 30 سال شرافتمندانه در تاریخ فلان بازنشسته گردم .
در طول این زمان همواره سعی نموده ام تا بتوانم کارم را به بهترین نحو ممکن انجام داده و نقشی هرچند کوچک در موفقیت شرکت که بعنوان خانه دومم آنرا احساس نموده ام ایفا نمایم .
و البته همواره در سختی ها و موقعیتهای مختلف خود را رهین محبتها و حمایتهای  حضرتعالی دانسته و مراتب قدردانی و تشکر خود را بحضور تقدیم می نمایم.
بعنوان آخرین خواسته یک همراه و همدل که مرحله ای از زندگی خود را با صداقت و وجدان کاری در حد توان در شرکت به پایان رسانیده ام از حضرتعالی تقاضا دارم تا درصورت صلاحدید و امکان با استخدام فرزندم فلانی که دارای مدرک تحصیلی در رشته فلان می باشد و از نظر اخلاقی و انضباط و سخت کوشی ایشان را ضمانت می نمایم در شرکت موافقت فرمایید و شادی زاید الوصفی را به خانواده ام هدیه فرمایید.
از حسن نظر و مساعدت حضرتعالی در طول این سالیان کمال تشکر و قدردانی را دارم
با تشکر
فلانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۶
یه دوست


موضوع : تقدیر و تشکر از انتقال تجربیات و دانسته ها

با سلام و احترام

بدینوسیله اینجانب فلانی این موفقیت و افتخار را داشته ام تا بتوانم بعنوان کارآموز از تاریخ فلان تا فلان در شرکت فلان در محضر حضرتعالی حضور داشته و از دریای دانش ، تجربیات و دانسته های حضرتعالی کسب فیض نمایم . لذا بر خود لازم می دانم مراتب قدردانی و تشکر خود را با بهترین آرزوها بحضورتان تقدیم نمایم.

امیدوارم که  بتوانم صبر ، حوصله ، صداقت ، اخلاق و منش والای حضرتعالی را سرلوحه زندگی شخصی و کاری خود قرار داده و نسبت به نشر دانسته ها و تجاربم به دیگران بپردازم.

آرزومند موفقیت روز افزون شما

 دیگران بپردازم.

آرزومند موفقیت روز افزون شما

فلانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۰
یه دوست

سلام

سلیقه ها در جواب دادن مختلفه و اینکه شما چند مرده حلاجید نوع پاسختون رو مشخص میکنه ... چند نمونه رو ببینیم :

جناب آقای فلانی

رییس / معاون / ولگرد محترم واحد فلان

با سلام و احترام

ضمن تشکر از ارسال پیام تبریک انتصاب اینجانب به سمت قمپز درکنی ، که با توجه با شایستگی و توانایی های فراوان  اینجانب باید زودتر از اینها در شرکت صورت می پذیرفت و رییس می شدم از الطاف جنابعالی کمال تشکر و قدردانی را دارم . یادم باشه هوایتان را بیشتر داشته باشم .

( من هوای شما رو دارم شمام هوای مارو داشته باش .... بعله یه سفره ای پهنه ! همه دور همیم ... )

پاچه هایتان فراخ ، حس پاچه خواریتان مستدام باد ...

با تشکر تازه بدوران و قدرت رسیده شرکت بوووووووووووووووووووووق



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۶
یه دوست

جناب آقای میز لق

مدیر و رییس در شرف عزل

 

موضوع : تعریف و تمجید و مجیزگویی از جنابعالی

با سلام و احترام

بدینوسیله اینجانبان تعدادی کاسه لیس بادمجان دور قاب چین و دستمال بدست ،  بر خود وظیفه می دانیم از جنابعالی به عنوان مدیری شایسته ( ی بد و بیراه ! ) ، لایق ( ناش جا افتاده ) و خدوم ( نسبت به باند خود ) و انسانی شریف ( کثیف ) و اخلاق مدار ( ندار ) تجلیل نموده و مراتب قدردانی و سپاس خویش را محضر جناب آلی! تقدیم نماییم و با تهیه این نامه و  اهدای بهترین درودها و سرودها و لغز های خود بیش از پیش بر اخلاق نداری و دهن بینی شما صحه و افسار گذاریم !

با چشمانی اشکبار و پر امید حتی اکنون که در روزهای پایانی مدیریت خویش بسر می برید ( اِ نگفته بودی ... ) مراتب پاچه خواری خویش را همچنان اثبات نماییم. 

امیدواریم  که در شرکت جدیدتان که به مدد آشناهای بسیار خوبتان برایتان فراهم گردیده موفق بوده و همچنان با تعامل ( میدونه چیه دیگه! نه غلام )  سا زنده و سا مرده  و همفکری دیگر کارکنان و اعضای باند جدید بیش از پیش در انجام وظایف خود ( که همانا پر کردن جیب خودتان می باشد )  موفق باشد.

دوستان بادمجون دور قابچین ! لطفا به افتخار رییس کِل بکشید: 

لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی

بس سه ... بس سه خوب !

برید پی کارتون

با تشکر

جماعت باد به پرچم شرکت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۲
یه دوست