نامه اداری | نمونه نامه اداری | نامه نگاری

نامه،نامه اداری،درخواست وام،درخواست نامه،درخواست وام ازدواج،نامه شخصی،نامه نگاری

نامه اداری | نمونه نامه اداری | نامه نگاری

نامه،نامه اداری،درخواست وام،درخواست نامه،درخواست وام ازدواج،نامه شخصی،نامه نگاری

نمونه نامه درخواست نمره از استاد دانشگاه

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ

بنام خدا

فرم درخواست نمره از استاد جهت متکدیان محترم  نمره درسی !

جناب استاد آقای / خانم دکتر ...

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می رساند اینجانب دانشگریز فرزند پول پارویی دارای شماره دانشجوئی رند دانشجوی رشته ی دهن پرکن دانشگاه سرتاسری  ورودی سال 92  دارای واحد درسی فلان به میزان 3 واحد  با توجه به عدم توانایی در درک مطالب درسی و یادگیری مباحث ارایه شده در درس مذکور و نیاز به نمره ، عاجزانه تقاضا دارم مرحمت نموده نمره قبولی را به اینجانب صدقه دهید و مرا از گذراندن این درس معاف نمایید. من اقرار می کنم که بعلت مشغله های فراوان غیر درسی - که در این مجال نمی گنجد - از یادگیری مطالب عاجزم و خداوند این توانایی را در من قرار نداده است که بتوانم با پاسخ دادن به سوالات امتحانی نمره ی قبولی را کسب کنم؟! اسم منو بزار اسیر ! گیج ! دودره باز !

و متاسفانه با وجود این ناتوانی و عجز ، به هر دلیل باید بعنوان فارغ التحصیل این رشته نیز در نهایت معرفی شوم ! ( فکر آبروی ما باشید ... ) برای من هرگز مهم نیست و نبوده که توانمندی های لازم برای پرداختن به این حرفه را خواهم داشت یا خیر ، تنها میخواهم به هر شکل که ممکن است قبولی در درسها را کسب کرده و مدرک مربوطه را اخذ نمایم. ؟! ( پارتی موجود است ! )

خواهشمند است با صدقه نمره قبولی به اینجانب موافقت نموده و مرا از وقت گذاشتن برای یادگیری بیهوده مطالب معاف کنید! چرا که یقین دارم از یادگیری عاجز و ناتوان هستم ! و اصلا مهم نیست که پس از این ، کارها را چگونه انجام خواهم داد ، راهی حتما وجود خواهد داشت.

خداوند به متصدقان اجر دهد بویژه آنها که دستگیر  ناتوانان و عاجزانند! ضمنا آقایان فلانی و بهمانی هم سلام رسوندند و التماس دعا داشتند !

نام و نام خانوادگی متقاضی و شاهد  امضا و اثر انگشت  و تاریخ ...

نظرات  (۱)

I believe people who wrote this needs true loving because it’s a
blessing. So let me give back and give true love
to change your life and if you want to have a checkout I will share info about how to become a millionaire Don’t forget..
I am always here for yall. Bless yall!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی